FİFA 2020 FULL+CRACK+TÜRKÇE (PC) ÇIKTI ! TORRENT İNDİR

Fifa 20 İndir – Fifa 2020 Crack indir ( Fifa 2020 full tek link Torrent indir ) PC

FİFA 2020 FULL+CRACK+TÜRKÇE  (PC) ÇIKTI ! TORRENT İNDİR



İlk defa bir FIFA oyunu ile ilgili detayları oyun tanıtılmadan önce paylaşan EA Games, bu kısımda oyunculara oldukça farklı bir deneyim vadediyor. FIFA 20 hakkında yayınlanan resmi blog yazınında belirtilenlere göre, yeni oyun ile beraber savunma sistemi baştan aşağıya yenilenecek.


Bildiğiniz üzere FIFA 19′da birçok oyuncu oyunun defans sisteminden şikayetçiydi. Kullanıcılardan gelen geri bildirimleri değerlendiren EA Games, bu kısımda yapay zekanın nimetlerinden yararlanacak.




Yapay zeka yardımıyla savunma sistemini yeniden elden geçirecek olan yapımcı firma, bu konuda daha iyi bir deneyim sunmayı hedefliyor. Yenilenen savunma sistemiyle birlikte, defans oyuncuları takımın durumuna göre karar verebilecek. Böylece manuel savunma yapan oyuncuların deneyimini daha da iyileştirilecek.




EA Games FIFA 2020 Bunun yanı sıra, manuel kaleci kontrolü üzerinde de bir takım değişikliklere gidecek olan EA, aynı zamanda yetenek hareketlerinde de önemli bir düzenlemeler yapacağını belirtti.


Yetenek hareketlerinde hata payını artıracak olan yapımcı firma, böylece oynanışı daha gerçekçi bir hale getirecek. Bunun haricinde 1’e 1 pozisyonlarda devleşen kalecinin de önüne geçilecek. Electronic Arts yetkililerin söylediklerine göre, oyuncular 1’e 1 pozisyonlarda topun hızını ve yüksekliğini ayarlayabilecek. Böylece, oyuncuların 1’e 1 pozisyonlardaki şansı artırılacak.





Şut ve savunma mekaniklerine kadar birçok yeniliğe ev sahipliği yapacak olan FIFA 2020 ile gelecek olan yeniliklerin bunlarla sınırlı olmayacağını da özellikle belirtelim.


FİFA 2020 Minimum Sistem Gereksinimleri

-İşletim Sistemi: Windows 7 – 8.1 – 10 / 64 Bit
-İşlemci: Intel i3-2100 – 3.1 Ghz yada AMD Phenom II X4 965 – 3.4 Ghz veya daha üzeri
-Ram: 8 GB
-Hard Disk: Minimum 50 GB boş alan
-Ekran Kartı: AMD Radeon R7 260 veya NVIDIA GeForce GTX 460
-DirectX: 11.0 destekleyen ekran kartı


FIFA 2020 Tavsiye Edilen Sistem Gereksinimleri



-İşletim Sistemi: Windows 10 64 Bit
-İşlemci: İntel i5 – 3550K – 3.40 Ghz veya AMD FX 8150 – 3.60 Ghz veya daha üzeri işlemci
-Ram: 8 GB ve daha üzeri
-Hard Disk: Minimum 50 GB boş alan
-Ekran Kartı: NVIDIA GTX 660 veya AMD Radeon R9 270 veya daha üzeri ekran kartı
-DirectX: 11.0 ve daha üzeri bir sürümü destekleyen ekran kartı




Yorum Gönder

29 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Fifa 2020 Full+Crack+Türkçe (Pc) Çikti ! Torrent Indir >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Fifa 2020 Full+Crack+Türkçe (Pc) Çikti ! Torrent Indir >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Fifa 2020 Full+Crack+Türkçe (Pc) Çikti ! Torrent Indir >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK lD

      Sil
  2. Nasıl indireceğim hiç bir bilgim yok yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Konu altında bulunan indirme linki üzerinden ilgili adımları takip ederek indirebilirsiniz.

      Sil
  3. oyunu indirdim fakat origin not installed hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  4. Fifa20 oynuyorum ama hiç zevk alamıyorum.Bunun sebebi ise rakip takım topu aldığında paslaşarak golü atıyorlar.Pres yapıyorum fakat benim asalak oyuncularım 1metre öteden adamı takip ederek izliyor.Ben topa müdahale yapmasını istiyorum.Ne yapmam gerekiyor ? TAKTİKSEL SAVUNMADAN ESKİ SAVUNMAYA ÇEVİRİYORUM AYARI AMA ONLİNE OYNADIĞIMDA OTOMATİKMEN TAKTİSEL SAVUNMAYA DÖNÜYOR YARDIMCI OLUN LÜTFEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taktiksel savunmayı eski savunmaya çevir ondan

      Sil
  5. İyi günler oyun kurduktan sonra aktivasyon kodu istiyor mu

    YanıtlaSil
  6. yok kardes inmiyor demosu var heralde

    YanıtlaSil
  7. Full oyun mu bu? Oyun kırıldı mı geçen sefer indirdiğimde boşu boşuna indirmiştim ıyun kırılmamış yine kırıldı yazmışlardı bilgilendirir misiniz?

    YanıtlaSil
  8. Origin not installed hatasını nasıl çözebilirim?

    YanıtlaSil
  9. kırılmadı daha fifa 20 boşuna indirmeyin

    YanıtlaSil
  10. Orospu cocugu site saolsun boşuna indirtti oyunu bunu yayınlayan sayfa yöneticisinini anasını götünden sikiyim.

    YanıtlaSil
  11. lan rar şifresi ne ya crack yapamıyorum

    YanıtlaSil
  12. origin hatasını nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar ben bu videoyu izledim bir bakın isterseniz https://ay.link/9NEeNt daha crack çıkmamış

    YanıtlaSil
  14. BANA SADECE TÜRKÇE DİL DOSYASI LAZIM OYU VAR AMA TÜRKÇE DİL YOK MÜMKÜNSE SADECE TÜRKÇE DİL DOSYASINI ATABİLİRMİSİNİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim origin olayını nasıl yaptın acaba anlatırmısın

      Sil
  15. Tesekkürler gayet güzel

    YanıtlaSil
  16. Fifa 2020 Full+Crack+Türkçe (Pc) Çikti ! Torrent Indir >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Fifa 2020 Full+Crack+Türkçe (Pc) Çikti ! Torrent Indir >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Fifa 2020 Full+Crack+Türkçe (Pc) Çikti ! Torrent Indir >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil